perjantai 4. huhtikuuta 2014

Ihanne vartalo

Miltä ihanne vartalo näyttää? Miltä itse haluaisin näyttää?



Etsiessäni kuvaa naisesta jolla on ihailtava kroppa niin löysin vain kuvia liian odatuista minun makuuni. Lihaksia saa olla ja näkyä, mutta monet naiset näyttävät liian maskuliinisilta kun on liikaa pumpattu rautaa. Tällä naisella on sopusuhtainen vartalo. Ehkä ylävartalossa saisi olla jopa hieman enemmän lihaksia näkyvissä mutta muuten on täydellinen.

Pidän siitä, että näyttää urheilulliselta. Se viestii minulle hyvistä elämäntavoista. Syö hyvin ja liikkuu. Haluaa pitää kropan hyvässä kunnossa ja tekee sen eteen asioita.

Minullehan tämä on vain unelmaa vai onko? Olisiko minunkin mahdollista saada ihannoimani kroppa? Olisiko minulla itsekuria tarpeeksi?  Näitä kysymyksiähän olisi vaikka kuinka paljon. Tärkeintä olisikin vain tehdä asiasta todellisuutta eikä vain haaveilla. :) Jossain vaiheessa ajattelin, että minulle unelma vartaloni toteuttaminen on vain haavetta mutta ehkä se ei olekaan. Kyllä minä pystyn siihen! Positiivinen asenne on minulle hyvinkin uusi juttu ja koitan sitä nyt jakaa enemmän.  Jos muutkin pystyy toteuttamaan asioita niin kyllä minäkin. Se vaatii vain kurinalaisuutta, positiivista asennetta roppakaupalla ja ajankäytön suunnittelua. :)

Miltä sinun unelma vartalosi näyttää? Oletko jo  kenties saavuttanut sen ? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti