tiistai 15. huhtikuuta 2014

Nollasta sataan

Tämän päivän fiilikset on olleet ihan huikeat. Heti aamu koomasta herättyäni aloin syöttämään pikkuisinta samalla kahvia hörppien. Sen jälkeen vuorossa aamiaista esikoiselle ja itselle rahkaa mustikoiden kera. Namskis!  Sain kuin sainkin koko poppoon liikkeelle ajoissa ja ehdin viedä tyttären kerhoon ja poitsun kanssa lähdettiin salille. Poitsu pääsi lapsiparkkiin ihmettelemään menoa minun ähkiessä salilla. Tein kunnon käsi- ja selkätreenin niin, että joka paikkaan sattui. Sivunostoihin otin 7kg puntit kumpaankin käteen ja polleana kävelin peilin eteen. Kuinkas ollakaan ne oli ihan älyttömän raskaat. Olin saanut edellisillä  liikkeillä ja sarjoilla kädet jo ihan piippuun.  Tein kuitenkin sarjan loppuun niitä sivunostojakin. :) Koska aikaa oli vielä vähän jäljellä niin tein vielä vatsalihastreeninkin.  Lähtiessä salilta oli hyvä mieli. Taas kerran olin suoriutunut kaikista liikkeistä ja sarjoista sekä saanut vielä paikatkin kipeäksi. Joku varmaan ihmettelee mitä kivaa siinä on kun on paikat kipeät mutta minulle se kertoo siitä, että treeni on tehty hyvin.  Sitten ei muuta kuin kerhoon hakemaan tyttöni kotiin.

Kotiin tullessa jäimme pihalle touhuamaan ja minä innostuin lapioimaan uuden kukkapenkin. Ei mitään pientä neliön kokoista vaan ison kukkapenkin. Urakka jäi kesken poitsun herätessä uniltaan mutta illemmalla kerkee jatkamaan.  Olen myös tehnyt ruuat minulle sekä muulle perheelle. Ehdin myös selaamaan blogeja siivouksen lomassa.

Olimme illalla kahden vaiheilla jumppaan menosta. Sitten tuli viesti treenikaverilta, että lähdenkö mukaan jumppaan ja minähän lähdin. Matkalla autossa vielä pohdittiin, että ehdittäisiin yhdelle aikaisemmalle tunnille myös. Niin tuli hyvät kahdet tunnin jumpat vedettyä. Mikä fiilis jäi cardio step tunnilta. Hiki virtasi ja joka paikka tärisi. Koko päivän kulutetut kalorit oli 1390.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti