sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

Uusi ihonhoitosarja etsinnässä

En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.  Ihoni reagoi johonkin nyt tosi huonolla tavalla, nimittäin näppylöillä. Mä en kestä! Päälle kolmekymppisenä en tosiaan halua ihoni muistuttavan 15-vuotiaan teinin ihoa. Yleensä perus näpyt häipyvät muutamassa päivässä mutta nämä eivät tosiaankaan häivy edes viikossa.  Naama ei ole ainoa paikka joka reagoi vaan myös selkä. Vaivun kohta epätoivoon. Iho-ongelmat olivat jo ennen minipillereiden lopettamista ja dieetin aloittamista joten eivät voi liittyä niihinkään. Osaako kukaan sanoa mistä voisi johtua yhtäkkinen muutos ihossa?

Meikit ovat kutakuinkin pysyneet samoina kuin aiemmin kuten kasvonhoitotuotteetkin. Jossain vaiheessa käytin mineraalimeikkejä ja iho pysyikin silloin todella hyvässä kunnossa. Silloin ihon ongelmana oli lähinnä kuivuminen. Nyt olen taas ajautunut takaisin perus meikkien pariin vähän vahingossa. Kasvonhoitotuotteissakin haluaisin suosia luonnonkosmeettisia tuotteita mutta sarja on hakusessa joten jos jollain on antaa vinkkiä hyvästä tuotesarjasta niin laitapa kommenttiboksiin viestiä.:) 

Not happy at all.:(



4 kommenttia:

  1. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa kun katson noita kulmakarvojasi... Noiden rinnalla finnit on aika pieni ongelma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja mikähän noissa kulmakarvoissa nyt niin outoa on??

      Poista
  2. Ettei vaan olisi ruusufinni puhjennut? Mä olen kärsinyt kaikista mahdollisista iho-ongelmista teinistä lähtien ja pari vuotta sitten ihtotautilääkäri totesi ruusufinnin. Ja selässä mullakin on näppyjä! Suosittelen käymään kosmetologilla tai ihotautilääkärillä.

    Olen kokeillut lähes kaikki markkinoilla olevat tuotesarjat ja niistä juuri mikään ei sovi. Kannattaa käydä apteekissa pyytämässä testereitä, ettet tuhlaa rahojasi turhiin tuotteisiin. Esim. Avene ja Aderma sekä Favora ja miksei La Roche Posaykin voisivat olla hyviä sarjoja herkistyneelle iholle. Rasvaisen ihon tuotteita ja syväpuhdistavia tuotteita kannattaa välttää nyt ja valita herkälle iholle sopiva tuote. Luonnonkosmetiikan puolelta Laveran sensitive-sarjaa voisi kokeilla, tosin sekään ei mulle sopinut. Käyttäisin mielelläni luonnonkosmetiikkaa, mutta kasvojen iholle se ei ikävä kyllä käy. Mulla on nyt käytössä Aderman kosteusvoide ja Favoran seerumi.

    Tässä linkki mun blogiin, jossa kerron ruusufinnistä: http://nainentummissa.blogspot.fi/2014/04/parsta-liekeissa-vaittamia.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos viestistäsi. Pitääkin käydä tsekkaamassa nuo mainitsemasi sarjat. :) p.s. Kiva blogi sulla!

      Poista