sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

10 viikkoa takana, kolme jäljellä.


Maanantaina tuli liikunnan suhteen oltua reipas. Kävin nimittäin kävelyllä kaverini kanssa sekä illalla vielä yksinäni melkein 10 kilsan juoksulenkillä. Se fiilis kun pääset kotiin, henki ei kulje, jalat tuntuvat keitetyltä spagetilta mutta jaksoin  kuitenkin juosta koko matkan. Ihan huippu fiilis! Juoksin huonomman ajan kuin viimeksi mutta jalat painoi koko matkan tosi paljon ja olin moneen kertaan luovuttamassa matkan aikana. Päätin kuitenkin, että juoksen vielä tohon ja siitä taas uusi päätös ja loppujen lopuksi olinkin jo kotona. :)



Tiistaina kävin ehostamassa itseäni joten ei liikuntaa.

Keskiviikkona salilla ojentaja-, hauis- ja rintatreeni.

Torstaina kävin taas salilla koska tytär halusi lapsiparkkiin .:D kävin sitten tekemässä selkää, vatsoja ja ojentajia. Illalla vielä kävin kävelylenkillä kaverin kanssa josta alku ja loppupätkän juoksin. Hyvä minä. Tsemppi päällä! :)

Perjantai. Kyläläiset luulevat minua varmaan ihan hulluksi kun käyn perjantai iltaisin lenkillä. :D Reilu kahdeksan kilsaa meni tällä kertaa hyvinkin ripeästi ja hyvällä tahdilla. Mihinkään ei sattunut ja matka meni kevyesti.

Lauantaina oli muuta puuhaa niin paljon, että liikkuminen rajoittui vain puutarhassa kävelemään. Trampoliinilla tuli hypättyä pitkä tovi joten sai lihakset vähän treeniä. :)

Sunnuntaina kiukutti. En tehnyt mitään järkevää.

Viikon treenit:
Sali x2
Juoksu x2
Kävely x2

Kaloreita kulutettu 2443 ja yhden kävelyn kalorit tuosta puuttuu.

Herkutellut olen kyllä pitkin viikkoa. Hyi minua!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti