lauantai 14. kesäkuuta 2014

Hullu viikko!

Huh huh mikä viikko. Menoa ollut ihan älyttömästi. Nyt saan loppuillan ja huomisen levätä. Tekemistä tosin kotonakin riittää ja ne olisi pakko tehdä koska maanantaina alkaa työt.

Käytiin tosiaan keskiviikkona hakemassa kanojen seuraksi kukko ja siinä menikin se ilta.


Koitin pakata tavaroita valmiiksi seuraavan päivän kuvauksia varten. Olin otattamassa kuvia mallitoimistoa varten. Älkää kysykö miksi. :D Oli taas oikea päähänpistos. :D Jokatapauksessa olin ensiksi kaverini käsittelyssä hiushuone Cascadossa. Hiukset pestiin, föönattiin ja latvat kiharrettiin. Tämän olisi periaatteessa voinut tehdä itsekin mutta piti ottaa ilo irti siitä, että kerrankin saan omaa aikaa.



Hiustenlaiton jälkeen suuntasin nopeasti autolla kohti ostoskeskus myllyä. Olin ostanut Grouponilta meikkiopastuksen Inglottiin. Tämänkin olisin voinut tehdä itse mutta koska halusin oikeasti opastusta juuri häivytyksiin ja korostuksiin niin tämä oli mahtava tilaisuus siihen. Olin tosi tyytyväinen saamaani palveluun. Kerrankin joku Grouponilta ostamani juttu toimi hyvin.  Meikistä tuli kaunis ja haettiin aika luonnollista olemusta.


Sitten olikin aika saapua itse kuvauspaikalle. Katja toimi kuvaajana ja olin ihan häkeltynyt hänen iloisuudesta ja positiivisesta ilmapiiristä joka siellä vallitsi. En tuntenutkaan oloani tukalaksi vaan heti tuli hyvä fiilis.en ollutkaan norsu posliinikaupassa vaan ihan oma itseni kameran edessä. Ensimmäisten kuvien jälkeen pystyi rentoutumaan enemmän ja monien vaatteiden vaihtojen jälkeen olin jo ihan fiiliksissä. Mallina olo olikin hauskaa eikä yhtään niin vaikeaa kuin olin kuvitellut.
Välillä tosin tuntui vaikealta kun kädet ja jalat ei tuntuneet tekevän yhtään yhteistyötä aivojen kanssa. :D  Sain esittää itse toiveita millaisia kuvia haluan ja Google oli hyvinkin paljon apuna.  Saimme paljon hyviä kuvia. Eilen sain koevedokset ja on todella vaikeaa valita niistä neljä. Huoh!  Tykkään niin monesta.

Eilinen ja tämä päivä meni tosiaan hyvinvointivalmennuksessa. Pitkiä päiviä ja paljon tietoa. Pää lyö hyvin hyvin paljon tyhjää tällä hetkellä. Tuntuu, että pitää kertoa miehelle heti kaikki opittu tieto, ettei vaan unohdu. Kertomalla jollekin jää ainakin itselle asiat paremmin mieleen.  Vielä en aio jatkaa koulutusputkeen josta valmistuisi personal traineriksi.  Koulupäivät tuottavat ongelmia kun aloitan kokopäivätyön. Jos sitten loppu vuodesta katsotaan uudestaan kun alkaa seuraava koulutus. Silloin olen taas töissä vanhassa paikassani ambulanssissa.  Vuorotyö antaa enemmän mahdollisuuksia tehdä asioita.  Koulutuksen pitäjät oli ihan huippu tyyppejä. He antoivat paljon konkreettisia esimerkkejä omista pt-asiakkaistaan jonka takia asiat jäi paremmin mieleen.

Kumpanakin päivänä treenattiin, ettei ollut pelkästään istuskelua. Perjantaina treenattiin gymstickeillä ja tehtiin tiukka setti käsipainojen kanssa. Otin viiden kilon puntit ja 12 minuutin jälkeen olin loppu.   Tehtiin aina minuutin ajan yhtä liikettä ja liikkeitä oli neljä erilaista.  Tänään aamulla kun heräsin niin oli reidet jumissa ja niska. Pää ei käänny vasemmalle. Liekö syynä luennot joissa istuin niin, että katsoin koko ajan oikealle vai ilmastointi.  :(  Tänään testailtiin sykkeitä kävelyn, hölkän ja juoksun muodossa. Oli todella mielenkiintoista. Itse vedän aina sata lasissa enkä edes ole tiennyt noita sykealueita.  No mutta nyt tiedän. :) Pitää muuttaa hieman lenkkeilyn taktiikkaa. Olen juossut ne koko ajan maksimissykkeellä joten olisi kai hyödyllistä vetää välillä vähän matalammilla sykkeillä.  Pitää koittaa myös intervalleja lenkkien aikana. Olen huono vaihtamaan tahtia yksin lenkkeillessä. Toki jos joku koko lenkin sanoisi mitä pitää tehdä niin kyllähän minä tottelisin. Miksi sitten on niin vaikeaa totella itseään?:D Sanopas se. Eli ilmoittautukoon se ihminen joka haluaa tulla rääkkäämään minua lenkillä eteenpäin. :D

Käsiteltiin myös liikkuvuutta ja ravintotietoutta. Taas saatiin paljon hyviä esimerkkejä jotka jäi minulle kyllä niin hyvin päähän.  Paljon ideoita sain myös joita aion kokeilla. Kokonaisuudessaan super hyvä mieli tästä koulutuksesta.  Ei mennyt rahat hukkaan.:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti