keskiviikko 4. kesäkuuta 2014

Hieman itsensä hemmottelua

Kävin laitattamassa ripsienpidennykset Hoitola Bravassa.  Ripsienpidennykset minulla on ollut ennenkin ja olen niitä myös itse tehnyt työkseni jossain vaiheessa joten se ei ole minulle mikään uusi juttu. Sen sijaan menen uudelle ihmiselle laitattamaan. Se onkin se jännin osuus. Minusta " hoidon" tekijän kanssa pitää synkata. Muuten tulee pitkä aika maata paikoillaan. Se, että heti tulee juttuun puoltaa myös sitä, että haluaa mennä sinne uudestaankin.( Ja voin kertoa, että aika oli pitkä. Kumpikaan ei puhunut koko tunnin aikana mitään. )

Tästä lähdettiin. Anteeksi todella huonot kuvat, mutta kun kiireessä muistin, että kuvakin pitää ottaa niin tässä lopputulos.



Ja tässä lopputulos. Sekin surkea kuva, koska ehdin juuri pestä meikit pois kun muistin, että hitto se kuva.  Hyvä bloggaaja...:D






Miten olenkaan pärjännyt ilman ripsienpidennyksiä viimeisen puolen vuoden ajan? Se miksi juuri nyt kävin otattamassa nämä johtuu siitä, että joudun töihin parin viikon päästä. Nämä helpottavat kummasti aamulla vaikka todellisuudessa ripsivärin laittoonkaan ei montaa minuuttia mene, mutta silti on aamulla laitetumman näköinen kun on pidennykset. Minä tykkään! :)

Minulla on aikaisemmin aina ollut todella pitkät (14mm) mutta tällä hetkellä omat ripset on hyvin lyhyet eikä niiden kovinkaan pitkää saatu. En loppu peleissä edes muistanut kysyä minkä pituista niissä nyt on.  Näistä tuli luonnollisen näköiset. Kyllä kai pärjään tämänkin pituisilla. :D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti