keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

Work, work, work

Tuntuu, että päivät menevät älyttömän nopeasti kun on töissä. Eilenkin olin niin väsynyt töiden jälkeen, että nukahdin ennen kahdeksaa.:D Tämä on minulle tosin ihan normaalia kun olen työelämässä, että menen aikaisin nukkumaan. Lapset kuitenkin heräilivät öisin ja univelkaa kertyy jatkuvasti lisää joten fiksuinta on mennä aikaisin nukkumaan. Tekemistä tosin olisi mutta säästetään ne viikonloppuun.:)



Odottelen saavani lopulliset kuvat kuvaajalta, että saan ne lähetettyä mallitoimistoon. Olisi taas yksi asia hoidettu pois to-do listalta ja se lista on muuten  PITKÄ. Teen aina listoja kaikesta koska haluan pitää langat omissa käsissä ja pysyä kärryillä asioista. Tunnen huonoa omaatuntoa jos unohdan jonkin asian.  Toki odotan kuvia ihan muutenkin, että saan näyttää ne esille teillekin. On niin outoa katsoa itseään niistä kuvista. Tuntuu, että se en ole minä vaikka en näytä edes erilaiselta vaan ihan omalta itseltäni. Itse katsoo kuvia myös paljon kriittisemmin kuin joku muu. Mielestäni näytin monessa kuvassa todella läskiltä jonka takia en voinut niitä valita. Valitsin vain sellaisia joissa näytän mielestäni kauniilta, hymy on oikeanlainen, hiukset nätisti ja vartalon asento oli hyvä. Joku muu olisi ehkä valinnut toisin.



Juhannus saapuu ihan kohta. Me ollaan tylsiä ja hengaillaan kotona. Pakko myöntää, että en nauti illan istumisesta muiden luona jos lapset on mukana. Koen sen stressaavaksi, että ilta pitää aikatauluttaa ja, että ilta on sitten lyhyt kun lapset pitää saada nukkumaan. Eriasia on jos lähtisi vaikka mökille missä ollaan sitten yötä.   Minusta on muutenkin tullut laiska kyläilijä. Tuntuu, että on ollut niin paljon kaikkea viime aikoina, että nautin ihan vain oman perheen parissa olosta.  Tiedän, että kohta tulee taas se vaihe kun on kiva käydä kavereidenkin luona. Aikansa aina kutakin vaihetta.:D


Työn aloittaminen on muuten ollut huippu juttu painoakin takia. Paino on pysynyt alhaalla  vaikka en ole ehtinyt liikkumaan  mutta olen syönyt töissä kevyesti ja säännöllisesti.  Olen pysynyt erossa työpaikalla olevista kahvihuoneen herkuista.  Kotona olen sitten jotain pientä herkkua syönyt mutta ei ole painossa näkynyt. Vettä tulee työpäivän aikana juotua reippaasti monta pullollista ja toki joutuu pissalla juoksemaan vähän väliä.  Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen painon vähäisenkin laskuun.:)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti