torstai 26. helmikuuta 2015

Stressitön viikko

Mä olen viettänyt stressitöntä viikkoa. Yleensä katson sunnuntaina tai viimeistään maanantaina seuraavan viikon menoja ja suunnitelmia. Nyt en jostain syystä tehnyt näin ja kuinka kävikään. Keskiviikko aamuna katsoin ensimmäistä kertaa ja mikä häpeä iski. Tiistaina olisi ollut tutustuminen yhteen kuntokeskukseen ja koiran rokotus. Ups! No ei muuta kuin soittamaan ja varaamaan uudet ajat. Onneksi katsoin keskiviikko aamuna kalenteria koska sinä päivänä oli ripsihuolto. Se olisi ollut harmittavaista jos olisi unohtunut koska klo 16 jälkeisiä aikoja on niin hankala aina saada. Yleensä jos mulla on menoja töiden jälkeen niin mennään kahdella autolla mutta koska katsoin kalenteria vasta matkalla töihin niin mies joutui hakemaan minut lasten kanssa ripsihuollosta mikä tarkoittaa älytöntä edestakaisin ajamista. Ei mahda mitään.

Stressittömän viikon saa kun ei katso kalenteria, mutta stressi iskee heti kun katsoo kalenteria ja tajuaa unohtaneensa jotain. Tänään käytiin hoitamassa koiran rokotuskin joten homma on taas hallussa ja lupaan katsoa kalenteria joka sunnuntai.:)

Maaliskuu tulee olemaan todella kiireinen sekä minulla, että miehellä joten saas nähdä miten saadaan arki sujumaan. Helsingin reissuja on kolme maaliskuun aikana kun alkaa koulu ja muita juttuja.  Miehellä myös pukkaa työreissuja vaikka maaliskuussa vaikka muuten on 24/7 ollut Turussa. Kaikki osuu aina samaan kuuhun ja aika pitkälti samoihin päiviin jolloin olen so sopinut jotain ja alkaa aikojen siirtorumba. Maaliskuussa on myös mun synttärit vaikka ei niistä kai pitäisi enää niin iloita tämän ikäisenä. :D

Dieetti on sujunut lähes täydellisesti. Ollaan syöty ohjeiden mukaan ja treenattu pari kertaa + kerran käyty lenkillä. Vielä on treenikertoja jäljellä joten tiedetään mitä tehdään viikonloppuna. Toivottavasti on upea ilma eikä sataisi vettä.  On itseasiassa tosi kivaa kun mies on hommassa mukana täysillä. Ei ole valittanut mun tekemistä dieettiruuista (mitä nyt hänen työkaveri oli ehdottanut, että mies voisi syödä kukkakaalinsa ulkona terassilla kun haisi niin pahalle).:D Yksinään olisin varmasti jättänyt treenejä väliin mutta nyt voidaan motivoida toinen toisiamme.  Kävin vaa'allakin tänään koska olen hätähousu. Tahdon tuloksia heti! Eihän painossa vielä mitään ollut tapahtunut ja yllätykseksi en ollut laisinkaan pettynyt vaan totesin,että kyllä se siitä sitten lähtee laskuun. Olenko mä aikuistumassa?:D

Onko teille käynyt kömmähdyksiä tällä viikolla?


2 kommenttia:

  1. Tsemppiä treeneihin ja dieettiin! Mahtavaa, että olet saanut miehen mukaan dieetille :-o Oma ukkoni ei suostuisi sellaiseen ikinä... Mullakin on tulossa turhan vauhdikas maaliskuu: parin viikon sisällä on edessä kolme reissua, josta kaksi ulkomaille. Jo nyt mietin, miten sitä jaksaa... Nom päivä kerrallaan, I guess.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä luulen, että mieheni on vain tyytyväinen kun saa valmiit ruuat aina naaman eteen ja eväät töihin.:D Tsemppiä sullekin maaliskuun reissuihin. Kyllä niistä selviää vaikka ennen menoja ajattelee,että hui kauhistus.

      Poista