tiistai 24. helmikuuta 2015

Superdieetin alkutaival

Hengissä ollaan vaikka hieman hiljaista on blogissa ollut. Kiitos kiireen joka taas nostaa päätään joka päivä. Olen silti selvinnyt kiireisistä päivistä ilman itkupotkuraivareita ja jopa mennyt hyvällä tuulella nukkumaan joka ilta. Aamulla kellon soidessa 5.45 olen ollut pirteä ja keittänyt puuroa sekä lueskellut blogijuttuja. Perjantaina tehty toimipide on enää häilyvä muisto koska kivut hävisi lauantaina ja olo on kutakuinkin normaali. :D
 
Maanantaina se alkoi nimittäin 6 viikon superdieetti. Huhuh mä olen taistellut ruuanlaiton kanssa viimeiset pari päivää. Pakotin miehenkin mukaan joten ruokaa kuluu ja tässä dieetissä ei näköjään syödäkään ihan vähän näin alkuun. Toivon mukaan ruokakalorit jossain vaiheessa tippuu sillä muuten mä paisun kuin pullataikinia ja se ei kai ole superdieetin tarkoitus.  Ainut asia tosiaan mikä tökkii on tuo jatkuva eväiden teko mutta eiköhän siihenkin totu kuuden vikon aikana. :) Mitään ihmeellistä ruokavaliossa ei mielestäni ole ja ainekset on niitä samoja mitä kaikissa dieeteissä on. Ruuan punnitseminen on taas se tärkein pointti ja sitä noudatetaan pilkun tarkasti.

Maanantaina tehtiin kotitreeni jossa hypittiin ja pompittiin ties mitä liikkeitä. Hauskaa oli täytyy sanoa. Eilen käytiin koko perheen voimin reippaalla tunnin kävelyllä. Lapset istui kummatkin samassa vaunussa ja vuorotellen työnnettiin. Esikoinen halusi aina välillä tulla vaunusta juoksemaan mikä oli todella mukavaa koska hän tuppaa olemaan vähän sohvaperuna.:D Kiva oli myös huomata,että kävelytiet oli sulat ja valoisaakin kesti yllättävän pitkään.  Vielä olisi tälle viikolle kolme lenkkiä jäljellä ja kolme treeniä.Huoh! Olis kyllä jäänyt nämäkin treenit tältä viikolta tekemättä jos olisi yksin pitänyt tehdä. Nyt kun mies on mukana niin on helpompi innostua tekemään kaikkea.

Voitteko muuten uskoa,että kun jätin kahvinjuonnin kokonaan olen ollut iltaisin pirteämpi ja valvonut jopa kymmeneen?:D Aluksi ihmettelin pirteyttäni ja mietin mikä on muuttunut viime aikoina niin olen lopettanut kahvinjuonnin. En olisi uskonut,että kahvi vaikuttaa näin. Kai mä nukun yöt raskaammin ilman jatkuvaa kahvinjuontia jolloin olen levänneempi ja jaksan päivän paremmin. Mä en nimittäin ole väsynyt edes päivisin mutta toki välillä on "pää jäässä"-olotiloja mitkä johtuu vain siitä,että on tuijottanut tietokoneen ruutua viimeiset 4h putkeen.

Valtakunnassani siis kaikki hyvin. Mitäs teidän viikkoon kuuluu? Aloittiko joku muu Fitfarmin superdieetin maanantaina? :)


2 kommenttia:

  1. Hei!
    Luin blogiasi vuoden takaa ja kerroit sielä käyneesi Velashape hoidoissa. Oliko hoidoilla mielestäsi vaikutusta? Entä mainittiinko hoidon riskeistä mitään?

    Lisänä vielä pakko todeta, että hienoa muutosta olet saanut aikaiseksi!
    Tsemppiä! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin hoidossa vain kerran joten sen pohjalta en voi sanoa onko hoidosta hyötyä. Olisin voinut jatkaa hoitoa mutta en tuolla paikassa jossa kävin. Mielestäni hoidon tekijä ei juurikaan kertonut hoidosta tai sen vaikutuksista saatikaan, että olisi maininnut riskeistä mitään. Olin hieman pettynyt hoitoon sekä tekijään.

      Poista