tiistai 28. lokakuuta 2014

Kilometrit haussa




Viime viikolla tuli taas hölköteltyä muutama kilometri ja vähän päällekin. Oli lyhyempiä lenkkejä ja vähän pidempikin. Yhteensä tuli juostua 39,09 kilometriä. Edelleenkin on kovin vaikeaa käydä palauttaville lenkeille. Tiedän,että ne palauttavat on ihan yhtä tärkeitä kuin nopeasti juostut lenkit mutta on vain vaikeaa hölkätä hitaasti ja yksinään en lähde kävelylle.Se on vain ihan älyttömän tylsää varsinkin nyt kun on päässyt juoksun makuun. Tänään kun tulin lenkiltä kotiin miettisin,että miksi hitossa mä en ole ennen käynyt juoksemassa. Siitä tulee niin hyvä fiilis jo juostessa ja vielä sen jälkeen mukava tunne jatkuu kotiin päästyään.Mä tykkään ja olen vihdoinkin löytänyt mun lajini.

Kyllä taas tuli todettua,että on huono asia asua maaseudulla jossa ei ole katuvaloja.Suorastaan ottaa päähän kun pitäisi heti töitten jälkeen ehtiä lenkille,että on valoisaa.  Aina kello on vähintään viisi ennen kuin pääsen minnekään ja tänäänkään ei kovin pitkään ollut valoisaa vaikka en pitkää lenkkiä juossutkaan. Mä pelkään pimeetä joten mua ei missään tapauksessa saa pihalle yksin eikä koiran kanssa juoksemaan otsalampun kanssa. Tuudittaudun siihen ajatukseen,että enää tämä viikko tätä ja sitten mä voin lähteä vaikka heti herättyäni lenkille. Pitkille lenkille voi lähteä jo päivällä lasten ollessa tarhassa ja miehen ollessa töissä. Mulla on nimittäin lomaa ja mä aion nauttia siitä ihan yksinään kotona. +Niin siistiä.:)

Tältä näytti viikko treenien osalta. Tämä viikkohan oli Vauhtisammakon juoksukoulusta lepoviikko joten siksi niitä treenejä ei tällä viikolla näy. Sunnuntaina tosin oli tuo miniultra joka oli Vauhtisammakon järjestämä.

Ma
Lepo

Ti
Lepo

Ke
Lepo

To
Koirajuoksu 7,19 km, 39 min, 483 kaloria, keskisyke 171, max syke 226 (en ihan usko tähän maxi sykkeeseen. :D )

Pe
Lepo

La
Koirajuoksu 4,4 km, 26 min, 315 kaloria, keskisyke 161,max syke 184

Su
Juoksu 27,50 km, 3h 2min,  2113 kaloria, keskisyke 168, max syke 193





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti