keskiviikko 15. lokakuuta 2014

SM-kulta haaveissa


Tulevana viikonloppuna lähden serkkuni avustajaksi valjakkoajojen SM-kisoihin Jämille. Kisat on sulamaan kisat eli rekien kanssa ei siellä mennä. Ilmoittautuneita on 160 mikä on ilmeisesti ihan huikea määrä näissä piireissä.


Samalla juostaan koirajuoksun sm-kisat jonne itseni ilmoitin ja vielä naisten kisaluokkaan. Ihan hullua eikö vain? En ole koskaan kisannut kyseisessä lajissa ja ekana ilmoittauduin SM-kisoihin. Noh tämä on tätä mun hulluutta. :D On siellä harrasteluokkakin mutta mä oon hullu ja lähden heti ekoissa kisoissa nolaamaan itseni totaalisesti.


SMMatkaan lähdetään jo perjantaina päivällä ja sunnuntaina palataan takaisin kotiin.  Karvapallomme Claudia lähtee mun juoksukaveriksi. Tämä viikonloppu ns. vapaalla tulee niin tarpeeseen. Oon ollut naisten puolukkapäivistä johtuen yber huonolla tuulella ja tarvitsen hengähdystä perheestä vaikka he ihania ovatkin. Joskus vain tarvitsee omaa aikaa kunnolla.  Lisää infoa viikonlopun retkestä luvassa viikonlopun jälkeen. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti