perjantai 10. lokakuuta 2014

Viikkokertausta

Mä oon niin tyytyväinen tähän viikkoon. :) Juoksut on kulkeneet hyvin ja viikkoon on mahtunut erilaisia juoksu treenejä. Yhden palauttavan kävelylenkin ehdin myös käydä kaverin kanssa käppäilemässä.  Joka lenkin jälkeen on jäänyt kaikkensa antanut olotila eli enempää ei olisi pystynyt tekemäänkään.


Polvi on kestänyt suht hyvin lenkeillä. Torstain juoksukoulun treeneissä mentiin intervalleja tunnin verran ja taso oli tosi kova tai ainakin mulle oli. Porukan häntäpäässä meni koko ajan mutta vedin täysillä. Ensimmäinen 8 minuutin intervalli juostiin 4,5 min/km siellä häntäpäässä. Mä en edes halua tietää mitä vauhtia kärkipää juoksi. Voin uskoa, että vauhti oli kutakuinkin samanlaista koko juoksutreenien ajan. Munsta tuntui, ettei ajatus liikkunut enää ensimmäisen intervallin jälkeen joten aika sumuisessa olotilassa on treenit vedetty. :D Mielessä kävi monta kertaa miksi mä ikinä olen moiseen ryhmään ilmoittautunut itseni ja kuka hullu lähtee sateella juoksemaan? Torstain treenit oli ainoat jonka jälkeen polvi oli tosi kipeä ja silloinkin polvi kipeytyi vasta ihan loppuajasta.

Tämän viikon treenit on muutenkin menty sillä ajatuksella, että koiramme Claudia pääsee mahdollisimman paljon mukaan koska kisat on jo ensi viikonloppuna. Ensi viikolla sama homma jotta koira saa mahdollisimman paljon treeniä myös. Nopeasti siitäkin on sohvaperuna tullut kun ei ole tarvinnut mitään tehdä. :D

Uudet Adidaksen pöksyt on ihanat!

Maanantai
Lepo

Tiistai
Canicross treenit 51 min 411 kaloria (40 % fat) max syke 190, keskisyke 139

Keskiviikko
Kävely koirien kanssa 1h 18min 376 kaloria 60% fat , max syke 154, keskisyke 109

Torstai
Juoksukoulu intervalleja 1h 14 min, 807 kaloria (25% fat), max syke 196, keskisyke 165

Perjantai
Lepo

Lauantai
Koirajuoksu 43min, 492 kaloria (25% fat), max syke 193, keskisyke 167

Sunnuntai
Lepo

Meillä on sairasteltu taas koko viikko. :/ Kuopukselle nousi kuume viime viikon sunnuntaina ja sen jälkeen on sitten enterorokko pyörinyt perheessä. Mä olen nyt ainoa jolla ei vielä ole muuta kuin pientä kurkun karheutta.  Miehelläkin oli eilen 39 astetta kuumetta ja miehiseen tapaan teki lähinnä kuolemaa. :D Miten naiset ja miehet voi sairastaa niin erilailla?:D  Mä aion selviytyä nyt ilman tätä enterorokkoa. Ei siitä varmaan ole kuukauttakaan kun sama tauti vilisti läpi meidän perheen. Sitkeitä on taudit nyt.:/



P.s. Jos jollain on hankkimatta sport trackerin sykevyö niin se on nyt hulluilla päivillä tarjouksessa 49€. Katsoin, että sport trackerin sivuilla moinen tuote maksoi 79€.  Itse tilasin sen kokeiluun kun sport trackerin tulee muuten käytettyä ja sykemittari on täytynyt olla erikseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti