perjantai 31. lokakuuta 2014

Töitten loppumisen jälkeen alkaa LOMA!!

Tänään oli viimeinen työpäiväni terveyskeskuksessa ja maanantaina alkaa 2,5 viikon loma. Oi,että mä aion nauttia siitä ajasta. Aion olla myös hyvin ilkeä äiti ja viedä lapset hoitoon. Saan omaa aikaa ja rauhaa. Vihdoinkin aikaa juoda aamukahvi rauhassa.Lähteä lenkille jo vaikka heti aamusta tai mennä salille just sillon kun huvittaa. Mä saan rauhassa nukkua päikkärit jos väsyttää.Hiukan siistiä. Perheellisenä sitä alkaa nauttia kaikesta omasta vapaa-ajasta yksinään kotona. On mulla kyllä paljon ohjelmaakin sisällytetty lomalle mutta se on silti niin eri asia hoitaa kaikki ylimääräset jutut työn päälle kun lomalla ollessa.



Marraskuun puolen väliin jälkeen palaan taas ambulanssiin. Innolla odotan paluuta "omaan" työhön.:) Jatkossa tulee olemaan enemmän arkivapaita ja hiljaisina työvuoroina on aikaa vaikka lukea kirjaa,kirjoittaa blogia, NUKKUA tai vaikka katsella tv:tä. Nämä on niitä asioita joita ei kotona ehdi tekemään,ainakaan kunnolla. Meillä on työvuoron aikana myös mahdollisuus käydä salilla mikä on mun mielestä ihan mieletän etu. Tämän takia irtisanoinkin tänään jäsenyyteni Elixiaan. Loppu vuoteen asti saan siellä vielä käydä mutta sitten olen vapaa kuntokeskusten soppareista. Jihuu!

Ensi viikolla pikku miehemme täyttää 1-vuotta ja tätä juhlitaankin sekä huomenn,että sunnuntaina.  Kakut on puoliksi leivottu ja mitään muuta en olekaan asian eteen tehnyt. Ei olla ostettu vielä edes lahjaa.:D










Huomenna suunnataan saaristoon mun vanhempien luoksen viettämään perinteistä pyhäinmiesten päivällistä. Meillä on ollut tapana kokoontua suvun kesken ja syödä hyvin,nauttia hyvästä viinistä ja toistemme seurasta. Illalla mennään saunaan ja saa vähän chillata kunhan lapset suostuu menemään ajoissa nukkumaan.:)

Hauskaa halloweenia kaikille! Tämmösen tuhatjalkaisen vein tänään töihin viimeisen päivän kunniaksi. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti