keskiviikko 10. syyskuuta 2014

It might seem crazy what I'm about to say, but I'm happy and alive

Flunssa on selätetty ja fiilis ihan mahtava.  Mä olin jo hetkeksi unohtanut kuinka ihanaa on olla onnellinen ja jopa katsoa osaa viikkoa elämää vaaleanpunaisten lasien läpi. Muutamassa viikossa on olo kohentunut ihan huimasti ja sen on huomannut koko perhekin. Mä jaksan touhuta taas kaikkea ja en millään malttaisi olla paikoillani. Tekemistä kyllä riittääkin.

Maanantaina kävin vähän juoksemassa. Piti vain käydä heittämässä pikku lenkki ja kokeilla miten juoksu sujuu flunssan jälkeen. Vetäsin sitten melkein 10 kilsan lenkin. Alkuun menin tosi hissukseen mutta kolmen kilsan jälkeen oli pakko juosta kovemmin kun nopeampi vauhti tuntui helmpommalta juosta kuin ihan hiljaa. Juoksu sujui tosi hyvin mistä olin tosi yllättynyt. Luulin, että olisin parin kilsan jälkeen ollut ihan kuollut kun en ole moneen viikkoon ethnyt mitään. Käytännössä olen vain ollut edellisen puolimaratonin jälkeen.  Ei ollut kunto ihan niin nopeasti tippunut kuin oletin. :)

Oon niin onnellinen mun hyvästä olostani.:)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti