sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Minäkö body fitness malliksi?!

No ei sentään. Pakko kertoa teille vaikka kuulostan tämän jälkeen vielä urpommalta kuin yleensä. Luin eilen illalla blogeja joissa oli sekä puolesta, että vastaan postauksia fitness kisoista. Yöllä kävin selvästi mielessä läpi näitä asioita koska näin unta, että olin Monnan kanssa vetämässä mäkitreeniä. Tosin mäki oli niin jyrkkä, että Monna yritti väkisin vetää minua mäen päälle.  Sanottakoon vielä, etten Monnaa tunne mutta hänen blogiaan on tullut luettua.  Samalla kun Monna yritti vetää minua mäen päälle niin dallumme roikkui jaloissani. Se pätkä loppui ilman, että selvisi pääsinkö koskaan huipulle.



Seuraavassa unessa olin osallistumassa fitnesskisoihin. Mulla oli mustakultaraidalliset bikinit päällä ja sellaiset multa löytyy ihan oikeastikin. Nää kisabikinit vaan oli aika paljonkin pienemmät. Anyway. Mun hiukset oli kiharrettu ja näytin ihan puudelilta. :D Upea näky siis. Kaikken hauskinta unessa oli se, että mulla oli menkat ja ihan hirmu iso side niissä pikku bikineissä. Pelkäsin, että tuomari näkee sen ja oli vaikeaa kävellä normaalisti kun niin hävetti. Osallistujiakaan ei ollut kuin kolme ja minä olin yksi heistä. 

Mä näen tosi paljon unia ja välillä on aamuisin sellainen olo, ettei olisi nukkunut lainkaan kun olen touhunnut yöllä unissani vaikka mitä.:D  Imuroin kaikista ohjelmista ja lukemistani jutuista alitajuntaani ihan hirmuisesti tietoa ja yöllä kaikki herää henkiin. Mulle tulee mun unistani mieleen se leffa jossa ne ihmiset ja eläimet herää öisin museossa. Night in the museum vai mikäs se olikaan?  Mieheni aina nauraa aamuisin mulle kun kerron mitä unia olen yöllä nähnyt. Kai mulla vaan on hyvä mielikuvitus vaikka lukiossa englanninope väitti,ettei mulle ole mielikuvitusta ollenkaan.:D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti