sunnuntai 28. joulukuuta 2014

Hassuttelua




Olen onnellinen.
Onnellisuus on tärkeää.
Tärkeä on myös perheeni.
Perhe tuo sisältöä elämääni.
Elämä on yhtä juhlaa.
Juhlat tuovat piristystä arkeen.
Arki koostuu rutiineista.
Rutiinit tekevästä elämästä helpomman.
Helppoa on positiivinen.
Positiivisuudesta tykätään.
Tykkään miehestäni.
Mieheni on minulle rakas.
Rakkaita ovat myös lapseni.
Lapset saavatt minut hymyilemään.
Hymyilen kun olen iloinen.
Iloisuus pukee kaikkia.
Kaikki tekevät omasta elämästä oman näköisen.
Näkemyksiä on yhtä paljon kuin ihmisiä.
Ihmisistä muodostuu tukiverkosto.
Tukiverkoston omaava saa olla tyytyväinen.
Tyytyväinen olen ihanista ystävistä.
Ystäville voi purkaa mieltä.
Mieltä voi vaihtaa usein.
Useimmiten haluaisin vain treenata.
Treenaamalla saa purettua stressiä.
Stressaaminen rasittaa hermoja.
Hermoni ovat usein kireällä.
Kireyttä on myös pakaroissa.
Pakarani ovat pyöreät.
Pyöreä on pallo.

jne jne jne...

Mä olen onnellisuuden pyörteissä. Koen elämäni olevan tällä hetkellä niin ihanaa,että voisin halata kaikkia. Mitkä lie hormoonit nyt hyrrää?:D Kaikki asiat tuntuu vain loksahtavan oikeille paikoille. Voisin jatkuvasti halia miestäni ja lapsiani. Vaikka perheeni saavat minut aina välillä raivon partaalle niin rakastan heitä ihan mielettömästi. Olemme mieheni kanssa olleet vasta vähän vajaa 5 vuotta yhdessä ja tuntuu,että rakkaus miestäni kohtaan vaan voimistuu päivä päivältä. Huomaan kaipaavani häntä jo työpäivän aikana mikä tuntuu niin hassulta. Ihan niin kuin ei jaksaisi olla 8h erossa toisesta. :D

Haastan teidät rakkaat lukijat kertomaan minulle mikä tekee teidät onnelliseksi? Mikä saa sydämen jättämään muutaman lyönnin väliin? :)



1 kommentti:

  1. Minut tekee onnelliseksi myös oma perhe, uskoni Jeesukseen ja ystävät ♡♡♡ Hyvä hoitava tahoni, ja moni muu ihana asia! Lumi, auringonpaiste, pakkas sää ja ikkunoihin muodostuvat kirpeät pakkas kuviot. Käy lukemassa mun blogia: www.leijonaaidinsydan.blogspot.fi

    VastaaPoista