sunnuntai 21. joulukuuta 2014

Uuden vuoden lupaukset

Kuva

* Yhteistyössä Laihdutuskuurit.fi kanssa*

Kuinka moni aikoo aloittaa painonpudotuksen tammikuussa? Minä ainakin enkä usko olevani ainoa laatuaan. Laihdutuskuurit.fi on koonnut suosituimmat laihdutusmetodit yhdelle sivulle.  Mikään tuote ei yksinään pudota painoa mutta joitain tuotteita voi käyttää apuna painonpudotuksessa. Painonpudotus kannattaa aina aloittaa siitä terveellisestä ruokavaliosta ja liikunnasta.

Lyhyetkin liikkumiset on parempi kun ei mitään.  Älä ikinä ajattele,että ei 15 minuutin kävelystä ole mitään hyötyä. On siitä! Lyhyt lenkki ei auta kasvattamaan hyvää kuntoa mutta varmasti piristää mieltä ja saat verenkierron liikkeelle kropassa. Liikkuminen vähentää turvotusta ja pistää aineenvaihdunnan liikkeelle.

Katso mitä pistät suuhusi. Minä jos joku tiedän miten vaikeaa on kieltäytyä herkuista.  Minun on vieläkin vaikea kieltäytyä herkuista mutta pyrin siihen, etten syö niitä joka päivä. Sinnikkäästi kun pystyy olemaan viikon ilman makeaa (tarkoittaen karkkia,leivonnaisia ja limsoja) niin loppuu se makeanhimo. Trust me, I Know!   En sano,että kenenkään pitäisi syödä pelkkää kanaa ja parsaa. Sekään ei ole järkevää vaan järkevää on syödä monipuolisesti normaalia ruokaa. Moni nauraa ruuan punnitsemiselle keittiövaa'an kanssa mutta se on ainut tapa jolla saa järkevät annoskoot. Mä ainakin itse laitan lautaselle aina ihan liikaa ruokaa (minkä toki syön) mutta punnitsemalla saa ihan sopivan määrän jolla täyttyy mutta ei tule ähkytäyteen.

Vinkkaan teille muutaman oman suosikin tuolta laihdutuskuurit.fi sivustolta:

Leader tuplatehon sisältämät Vahva CLA ja vihreä tee tehostavat aineenvaihduntaa ja rasvanpolttoa. Yhdistettynä terveelliseen ruokavalioon ja liikuntaan saat varmasti näkyviä tuloksia.  Itse olen käyttänyt kumpaakin ja ollut tyytyväinen. Turvotusta ja vatsanpömpötystä ei ole ja pissalla saa juosta jatkuvasti.:D


Bodycampin BrutalDiet olisi mun valinta jos en harrastaisi näin raskasta liikuntaa. Juoksemiseen tarvitaan energiaa joten BrutalDiet on sopiva vaihtoehto jos liikuntamäärät ovat vähäiset ja kevyet. Tällä dieetillä pitäisi painon tippua hyvinkin nopeaan. Dieetti ei kuitenkaan ole mikään nälkäkurkidieetti jossa nähtäisiin jatkuvasti nälkää. Pääasia on,että paino putoaa jos se on se,mitä ihminen dieetiltä hakee.

Olen laihduttanut monesti mutta onnistunut siinä vain kahdesti. Ne kaksi kertaa kun olen onnistunut olen ollut tosissani ja motivaatio ollut huipussa. Olen halunnut tuloksia enkä vain haaveillut tuloksista. Kaikki lähtee siitä mitä sä haluat!

Tammikuussa aloitetaan eikös niin? Ootteko mukana? Millaisia tavoitteita teillä on? :)

Kuva


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti