tiistai 30. joulukuuta 2014

Katsaus vuoteen 2014 osa 1

Halusin jakaa kanssanne merkittävimmät ja hauskimmat hetket vuodesta 2014. Ensinnäkin aloitin kirjoittamaan tätä blogia joka on tuonut minulle paljon iloa. Vaikka monesti tuntuu, että yksinäni täällä jupisen niin blogi on ollut ihan mahtava paikka avautua. Olen oppinut bloggaamisen aikana uusia asioita, tehnyt yhteistyötä ja toivon mukaan vielä joskus pääsisin mukaan blogitapaamisiin.

Aloitetaan tammikuusta jolloin itse laihdutus projekti alkoi kun hankin ystävän kanssa samaan aikaan sopimuksen Elixiaan. Tästä kuvasta se ajatus sitten lähti.:)



Helmikuussakin treenaus into vielä säilyi. Erilaisissa jumpissa käytiin vähintään 5 kertaa viikossa ja yleensä pari jumppaa putkeen. Tuloksia alkoi näkymään ja paino putosi hyvää vauhtia. 




Maaliskuussa rohkenin aloittaa bloggaamisen. Olin ajatusta pyöritellyt mielessä jo jonkin aikaa mutta yhtenä iltana vain aloin kirjoittamaan. Ajattelin,että ihan sama mitä muut miettii niin mä aion kirjoittaa just siitä mitä haluan. Alkuun en kertonut kuin miehelleni blogista. Jotenkin nolostutti kertoa blogista kavereille (älkää kysykö miksi). Maaliskuussa kävin myös ensimmäisen kerran juoksemassa. Se jos mikä oli yksi vuoden huippuhetkistä koska juoksusta on tullut mulle rakas harrastus. Ensimmäinen juoksu oli noin pari kilsaa mutta mä jaksoin juosta sen koko matkan ja olin niin ylpeä itsestäni koska olen aina (ihan aina) vihannut juoksemista.



Huhtikuussa motivaatio alkoi olla jo häviön puolella kokonaan. Kävin kyllä Elixiassa sekä salilla,että jumpissa mutta painossa ei juuri muutosta tapahtunut. Aloitin Bodycampin Bikini fitness dieetin mutta lopetin kesken motivaation haihduttua. Koirajuoksu harrastus alkoi näihin aikoihin. Ostettiin Claudialle valjaat ja itselleni uusi juoksupuku ja vóila ei muuta kuin juoksemaan. Alkuun koiran kanssa juokseminen oli tuskallista koska tunnetusti koira juoksee aika paljon kovemmin kuin mä.


Toukokuussa meille muutti uudet perheenjäsenet. Muistatteko nämä kaverit? 


Kesäkuussa aloitin työt terveyskeskuksessa mieheni jäädessä lasten kanssa kotiin. Kävin juoksemassa silloin tällöin mutta en juuri muuta liikuntaa harrastanut. Kesäkuussa kävin myös kahden päivän mittaisen Hyvinvointivalmentajakoulutuksen josta tykkäsin tosi paljon. Uutta tietoa sain PALJON ja toki uusia ystäviäkin. Tässä kuussa kävin myös otattamassa mallikansion kuvat.



Jatketaan loppu vuotta seuraavassa postauksessa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti