sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Agavesiirapin lumoissa


Olen ihan rakastunut agavesiirapin makuun. Luulin ettei mikään voisi voittaa hunajanmakua mutta täytyy sanoa,että agavesiirappi on parempaa.  Olen laittanut banaanirahkan sekaan hunajaa ja joka kerta jää karvas maku suuhun. Tänään kokeilin agavesiirappia hunajan sijaan ja voi tsiisus miten hyvää eikä tullut karvasta makua. Hunajaakin varmasti löytyy monenlaista mutta kaikkia joita olen kokeillut niin jää se hassu maku suuhun. Sain tuota agavesiirappia kokeiluun yhteistyön merkeissä ja olen super iloinen,että sain pullon tuota ihanuutta.

Mieheni kokeili tuotetta myös aamulla laittamalla lorauksen kahvin joukkoon ja sekin oli hyvänmakuista. Ensi viikolla aion kokeilla mitä hyvää agavesiirapista saisi leivottua. Yksi idea on muhinut jo jonkin aikaa mielessä ja haluaisin päästä sen kimppuun heti maanantaina jos aikaa anta myöden töiden jälkeen. :)

Oletteko te kokeilleet agavesiirappia? Tykkäsitkö vai oliko pahaa? :) 


 *Yhteistyössä Modo-syrups*

2 kommenttia:

  1. Mä oon joskus katellut tota mutta en oo saanut aikaiseksi ostaa. Joka päivä laitan jogurtin ja myslin sekaan lorauksen vaahterasiirappia, ehkä agavekin toimisi? :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan varmasti toimii myös jogurtin ja myslin kanssa. :)

      Poista