perjantai 30. tammikuuta 2015

Pähkinöitä detoxin kanssa

Kävimme tässä taannoin Punnitse ja Säästä-kaupassa koska mieheni halusi pähkinöitä.  Mies vahti lapsia sillä aikaa kun minä lappasin pähkinöitä pusseihin. Tykkään tuosta kaupasta ihan mielettömästi mutta ärsyttää kun kaikki pähkinät joita mä haluan on eri hintasia ja pitää laittaa eri pusseihin. Koen itseni tyhmäksi kun en kassalla muista mitä missäkin pussissa olevat pähkinät maksaa. Suklaalla päällystetyt pähkinät on lasten lemppareita ja niitä syödessä muksut hiljenee täysin. Ihana ja odotettu hiljaisuus! Kyllä itsekin tykkään syödä niitä mutta olen pikku hiljaa tykästynyt enemmän kuivattuihin hedelmiin ja marjoihin. Olenkin ostanut tuolta marjasekoituksia tai itse valinnut summa mutikassa marjoja / hedelmiä joita sitten laitan aamulla joko jogurtin tai rahkan joukkoon. Nami nami. Olen aina ehkä enemmänkin vierastanut kuivattujen hedelmien ja marjojen ostoa ja syömistä mutta hei pikku hiljaa kun vanhaksi tulee niin oppii syömään uusia juttuja.



Pähkinät ja detox ei ehkä ole se paras yhdistelmä, mutta bongasin tai sanotaanko,että kerrankin muistin ostaa tuolta Pukka detox teetä josta olen lukenut jostain blogista aiemmin. Halusin kokeilla kyseistä tuotetta ja nyt sitä sitten on juotu neljän päivän ajan. Pissattaa.Pissattaa vähän lisää ja vessassa saa käydä vartin välein.:D Juon toki paljon vettäkin työpäivän aikana  mutta selvästi enemmän pissattaa tuon teen juonnin jälkeen. Kaikenlisäksi tuo on tosi hyvän makuista ja ihanan tuoksuista.

Kerroin miehellni juodessa ensimmäistä kuppia kyseistä teetä,että tulee ihan mieleen kallioimarteen maku jota syötiin pienenä veljeni kanssa. Mieheni katsoi hölmistyneenä,että ootko tosissasi syönyt sellaista.:D Oli muuten pakko silloin tarkistaa, että onhan se syötävää ja on se.  Eikä se voisi kovin myrkyllistä edes olla kun sekä minä,että veljeni ollaan vielä hengissä ja suht normaaleja.:D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti