tiistai 29. heinäkuuta 2014

Happy joy joy

Tänään olen ollut super tehokas.  Työpäivän jälkeen kävin lääkärissä ja sain  lähetteen toivomaani sterilisaation. Jos joku vielä kysyy multa, että ootko ihan varma ettet halua lisää lapsia niin mä tirvasen sitä. Eikö ole jokaisen oma asia kuinka monta lasta haluaa. Meidän lapsiluku on nyt täysi ja raskaus olisi mun kohdalla nyt pelkkä katastrofi. Mun mielenterveys ei kestäisi. Hajoaisin. Lopullisesti.  Eniveis, jään odottelemaan aikaa sinne, jos vaikka tämän vuoden puolella pääsisi.

Esikoinen vietiin tämän jälkeen saaristoon. Mikä mahtava keli. Taas.  Kovin kauan ei ehditty Nauvossa olemaan kun piti jo lähteä kotiin nukuttamaan Samppaa. Tämä oli todellinen pikavisiitti.



Sneakpeak mun leopardikuvioisesta mekosta. : D
 

Tämä itsäelle muistutukseksi miksi ei kannata syödä suklaata. Iso finni leuassa.



Kotiin saavuttuamme lähdin juoksemaan. Olin töissä herkutellut jälleen kerran niin, että oli aivan pakko lähteä lenkille. Kävin juoksemassa uutta reittiä ja lenkin pituudeksi tuli 5,7 kilsaa. Aikaa kului about 40 minuuttia kun hissukseen menin. Keskivauhti taisi olla 8,5 km/h. Olen pyrkinyt juoksemaan niin, että sykkeet olisi alle 170 jolloin jaksan pidempään. Toki mäkiosuuksissa syke aina nousee korkeammalle mutta jos muuten edes pysyisi alempana.  Ja pysyyhän se mutta jonkun verran joutuu ajatustyötä tekemään kuten myös sen eteen, että juoksee oikein. Tai mistä mä tiedän juoksinko oikein mutta nyt koitin ainakin juosta niin kuin juoksu opeissa sanotaan.  Ainoa ero oli, että polvi ei kipeytynyt joten lieneekö polvikivun syy ollut huono juoksuasento.  Selän suoristus ja lantion asennon pitäminen oikeassa paikassa auttoi paljon. Koko juoksu tosin meni siinä asennon paikallaan pitämisessä. Heti jos lipsui niin tuntui juoksuaskel raskaammalta.  Tuntui kuitenkin älyttömän hyvältä kun pystyi kuumuudesta huolimatta vetämään ihan kunnon lenkin.




 
Lenkin aikana ei ollut hiki mutta kyllä vaan hiki alkoi virrata kun istahdin pihalla hetkeksi lepuuttamaan jalkoja.


Because I'm happy

Clap along if you know what happiness is to you
Because I'm happy
Clap along if you feel like that's what you wanna do


Iltapalaa ja nukkumaan. Jaksaa sitten taas aamulla herätä pirteänä uuteen päivään. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti