keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Who is me?

Innostuin tekemään postauksen itsestäni Fit Fat Maman innoittamana.  Täältä pääsette kurkkimaan Tiinan vastauksia.


Nimi Susanna     

Ikä 31

Ammatti Sairaanhoitaja ( olen myös lähihoitajan tutkinnon suorittanut)

Perheeseen kuuluu mieheni, lapset Aurelia 3v ja Samuel 8kk. Karvaiset pallurat Claudia (dalmatialainen) 3,5 v sekä Peppi ( landseer) 7v. Pihalla asustaa 4 kanaa ja kukko.

Olen kaikki nyt heti tänne ihminen. Kärsivällisyyttä minulla ei ole nimeksikään.

Olen pitkävihainen.

Koiramme ovat käyneet näyttelyissä( harrastin tätä aiemmin kunnes lapset veivät kaiken aikani) . Peppi on suomen, Latvian, Liettuan ja valko-venäjän muotovalio. Claudia on vain valko-venäjän muotovalio.



Olen kotoisin Nauvosta jossa asuin  1983-2002.  Saaristo on minun turvasatamani ollut aina ja tulee aina olemaankin.

Olen luonteeltani äkkipikainen ja teen kaikki päätökset heti siltä istumalta.

Olen joskus teinivuosina polttanut tupakkaa ja todennut ettei se ollut minun juttuni.

Olen aina haaveillut omasta hevosesta.  Nykyään listaan voisi lisätä myös lehmän, vuohen ja lampaan.:D

Olen ollut AU pairina vuonna 2005 Floridassa.

Intohimoni on pihamme laittaminen. Rakastan kukkasia ja niitä ei mielestäni voi koskaan olla liikaa.



Kaipaan monesti "rauhoittumis aikaa" kavereista esimerkiksi jonkun illanvieton jälkeen.  Tuntuu, että monesti jos on suunnitteilla menoa niin siitä jauhetaan monta viikkoa ennen ja jälkeen. Suoraan sanottuna vihaan sitä jatkuvaa jauhamista.  Loppu peleissä minua ei kiinnosta yhtään mitä joku kaveri pistää päälle baariin  tai en sen perusteella päätä mitä laitan. Itse pistän sen vaatteen mikä tuntuu hyvältä ja näyttää hyvältä.

Olen koukussa Cocis zeroon.

Minulla on myös kuorma-auton ajolupa mutta en ole kuorma-autoon koskenut sen jälkeen kun kortin olen ajanut. Kuorma-auton ajolupaa vaadittiin lähihoitajaopiskeluiden aikana kun suuntauduin ensihoitoon.







Pelkään pimeää. Huvittavinta tässä pimeän pelossa on se, että eniten pelkään juuri oman kodin pihalla vaikka siellä tuskin oikeasti on mitään pelottavaa. :D

Olen sairastanut vesirokon vasta vähän päälle parikymppisenä. Tosin hyvin lievänä.

Otin lukiossa salaa vanhemmilta kielikorun joka minulla olikin kymmenen vuotta. Jouduin ottamaan sen pois koska hammaslääkäri sanoi kuluttavan hampaitani. Kiltisti uskoin.

Elämäni muuttui täysin ensimmäisen lapsen synnyttyä.




Toisen lapsen jälkeen olin yhtä kokemusta rikkaampi. Sain nimittäin kokea helvetinmoisen alatiesynnytyksen jota niin kätilöt suosittelevat. Ei voi muuta todeta kuin, että meidän lapsiluku jää kahteen kahden kamalan synnytyksen jälkeen.





Minulla oli kummassakin raskaudessa raskausdiabetes ja jälkimmäisessä jopa lääkitys siihen.

Sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa ja keliakiaa.

Kuuntelen musiikkia hyvinkin laidasta laitaan. Tykkään niin Il Divosta, Elviksestä, Metallicasta, Dj Tiestosta ja Celine Dionista. Ainoat jotka ei niin hivele mun korvia on suomalaiset räppärit. En tiedä mikä Cheekissäkin häiritsee mutta jsotain syystä se ei vaan iske meikäläiseen.

Tykkään kuunnella vanhoja biisejä kuten







Olen aamuvirkku. Kaverit ovat aina nauraneet minulle siitä miten kömmin nukkumaan jo kahdeksan aikaan illalla.

Haluisin joskus hypätä benji-hypyn ja ajaa ralliautolla.



Rakastan korkokenkiä. Nämä ovat ihan lempparit.Kuten kuvasta huomaa myös tyttäreni tykkää näistä.





Siinähän sitä tietoa sitten tulikin melkein romaanin verran. :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti