tiistai 22. heinäkuuta 2014

Ripset kunnossa taas

Alkoi jo iskeä epätoivo ripsipidennysten suhteen ja onhan se epätoivon mahdollisuus vieläkin olemassa. Olen käynyt kaksi kertaa huoltamassa ripset samassa paikassa jossa ne myös laitatin. Ne on  olleet jo kolmen viikon kohdalla ihan kamalan huonossa kunnossa. En ymmärrä mikä vialla.  En nuku vatsallani enkä käytä öljypohjaisia meikinpuhdistusaineita. :(

Jokatapauksessa kävin tänään huoltamassa ripset Hiushuone Kerhossa Safiralla.  Tiedän heidän käyttävän hyvää liimaa, sillä aiemmin kun tein itse pidennyksiä niin ostin heiltä sitä liimaa. Siksi siis varasin täältä ajan. :)

Olen varmaan tulossa vanhaksi kun oikeasti toivoisin ihmisiltä hieman enemmän asiakaspalvelua. Onko se nykyään liikaa vaadittu? Ymmärrän toki, että ripsipidennysten laiton aikana kannattaa olla hiljaa jos ei osaa pitää silmiä paikoillaan juttelun aikana. Ihmetytti, ettei kysytty edes haluanko uutta aikaa tai, että olenko tyytyväinen uusiin ripsiin tms.   Ripsiin olen tyytyväinen ja toivottavasti pysyvät pidempään kuin kolme viikkoa.  Missä te ihmiset käytte laittamassa ripsiä Turussa??

Kävin samalla reissulla sokoksen alakerrassa olevassa s-marketissa ja siellä oli kanssa kassalla elämäänsä kyllästynyt myyjä. Otti oikein päähän ettei myyjä edes hymyillä voi palvellessaan asiakkaita. Joko mun olisi ollut syytä jäädä kotiin tai sen myyjän. :(  Huoh, olen avautunut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti