keskiviikko 6. elokuuta 2014

Eilistä fiilistelyä ja aamun panikointia

Mä en kestä.Lähdin eilen illalla juoksemaan. Kysyin mieheltä vielä ennen lenkille lähtöä, että mikä mua nyt motivoisi juoksemaan. Mies tokaisi, että -300g.  Se oli hyvin sanottu. 300 gramman painonpudotus motivoi sillä sitten paino olisi alle 70 kilon.  Kävin siis juoksemassa 7 kilsan lenkin. Lämpöä +30 ja hiki virtasi. Välillä oli pakko kävellä muutaman askeleen verran, että sai sykkeet laskemaan. Korkeimmillaan sykkeet huiteli 198.  Join matkan aikana pullollisen urheilujuomaa  ettei nestehukka yllättäisi.  Olin ihan rikki poikki puhki päästyäni kotiin. Hahaa, naapureilla oli varmaan hauskaa katsottavaa kun kipitin pyyhe päällä lenkin jälkeen pihalle lasten uima-altaassa naku-uinnilla:D  Oli muuten älyttömän piristävää lenkin jälkeen. Ehkä ensi kerralla pistä nuokkarin päälle niin on luontevampaa olla.:D

Jokatapauksessa kävin aamulla vaa'alla innosta soikeena.  Uskokaa tai älkää niin vaaka näytti tasan 70 kiloa. Voiko vaaka kettuilla? Miten voi olla niin vaikeaa saada se paino alle 70 kilon? :D Jos tätä tahtia paino putoaa niin mä saan laihduttaa loppu elämäni. En yleensä käy vaa'alla joka päivä mutta nyt oli pakko. Olin niin  fiiliksissä, että nyt näkyisi kutosella alkava luku. Mikä pettymys. Mutta hei jos nyt putoaa edes 100g paino niin ollaan alle seiskakympin. Sehän vasta loistava uutinen on.


 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti