maanantai 4. elokuuta 2014

Mä onnistuin!!

En herkutellut töissä vaikka karkkia oli tarjolla.  Työpäivä oli todella raskas. Tuntui, että potilaita tulvi taas ihan mielettömästi sisään. Mä olin jotenkin aivan pihalla koko päivän. Mulla oli uusi työpari ja lääkäri jonka kanssa työskennellä. Oli taas opettelemista kun ei tiennyt yhtään miten he toimivat. Nyt tiedän. Se tekikin päivästä hirmu raskaan kun toiminta oli ihan erilaista mihin olin tottunut.  Kaiken kruunasi vielä kamala määrä potilaita. Soppa oli valmis.

Varottelin miestä jo päivän aikana, että voin olla huonolla tuulella kotiin päästyäni. Olin suunnitellut meneväni Elixiaan combat tunnille mutta se oli vaihdettu poweriin.  Poweri ei innostanut yhtään joten menin salille. Esikoinen pääsi lapsiparkkiin miehen mennessä kauppaan kuopuksen kanssa.  Tein hyvinkin nopean yläkroppatreenin. Sain siinäkin ajassa kädet ihan hyytelöksi. : D





Olen syönyt tämän päivän ruokavalio ohjelman mukaisesti ja olo on kaikin puolin hyvä. Vähän on päänsärkyä ollut mutta johtuu kaiketi tuosta työpäivästä. Vettä olen litkinyt pitkin päivää ja salillakin vedin pullollisen. Yleensä olen huono juomaan vettä salilla mutta nyt oli vaan niin KUUMA.  Hiki valui solkena vaikka olisi istunut paikoillaan. 

Samalla voisin kertoa suunnitelmia miten meinaan kuntoilla dieetin aikana.  Ensimmäisen neljän viikon aikana on tarkoitus liikkua kolme kertaa viikossa. Koska mä en halua liikunnasta itselle mitään mörköä ja haluan, että motivaatio pysyy niin 30 min per kerta riittää. Viikot 5-9 liikuntakertoja on 4 ja silloinkin ideana, että vähintään 30 minuuttia liikuntaa per kerta. Viikot 10-13 olisi jo 5 kuntoilukertaa.  Liikunnaksi käy kaikki urheilu. En viitsi turhaan miettiä, että mistä palaa kaloreita eniten ja, että mistä kokisin eniten hyötyä. Se pilaa mun motivaation. Haluan nauttia liikunnasta ilman turhia paineita.  Uskon, että paino putoaa jo sillä, että jätän herkut pois. Elixiassa tulen käymään jatkossakin koska sopimusta on jäljellä vielä ensi vuoden tammikuuhun asti.  Jos jonain viikkona liikun enemmän niin se on vain plussaa mutta seuraavalla viikolla on pakko liikkua suunniteltu määrä. Sitä ei miinusteta edellisestä viikosta.:D

Näillä mennään. Mä olen hyvä suunnittelemaan. Toivottavasti toteutus sujuu nyt loppuun asti!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti