tiistai 26. elokuuta 2014

Kymmenen asiaa jotka sinun tulee tietää elämästä.

Löysin miedän pikkuisesta kyläkaupasta ihanan kortin joka oli pakko ostaa piristämään mieltäni.:) En sitä paitsi yleensä osta edes kortteja ellei ole tarvetta sellaiseen mutta tämä kortti pisti silmään niin, että päätyi ostoskoriin.  Siinä sanotaan näin.

1. Anna anteeksi. Ihan kaikille. Eturivin zumbaajille, katalille poikaystäville, vanhemmillesi- itsellesi. 

Mä olen surkea pyytämään anteeksi ihmisiltä, varsinkin mieheltäni. Tämä asia tosin on ehkä helpoimmasta päästä korjata.

2. Pysy uteliaana ja avoimena uusille asioille.

Olen hyvinkin utelias luonteeltani ja avoin kokeilemaan kaikkea uutta. Uudet jutut piristää kummasti mieltä.

3. Liiku säännöllisesti. Nuku. Juo tarpeeksi vettä. Unohda selluliittivoide.

Hahhaa, vai pitäisi selluliittivoide unohtaa. Kuka voi,kuka ei. Mä kyllä murehdin niitä viikottain.  Pyrin sentään liikkumaan useasti viikon aikana ja olen pystynyt nukkumaan jo paremmin. Vettäkin menee nykyään päivän aikana useampi litra mikä on hitonmoinen parannus entiseen 0 litraa päivässä.

4. Elä päiväsi niin, että pystyt illalla katsomaan itseäsi peilistä silmiin.

 Tähän pystyn samaistumaan.




5. Vaikeat ajat eivät kestä ikuisesti. 

Tämä pitäisi muistaa aina kun on surkea fiilis tai kipeä tai on huono rahatilanne. Ne ajat ei tosiaan kestä ikuisesti vaan flunssasta parantuu about viikossa ja mieli paranee jo päivässä. Rahatilanteen korjaamiseen menee pidempään mutta kuinka helpottunut olo on kun vihdoinkin on rahaa jota käyttää eikä tarvitse joka senttiä laskea.  Kokemusta on nimittäin siitäkin.



6. Tee asioita, jotka tulevat sydämestä, vaikka ne eivät kuulostaisi hyvältä Facebookissa.

Kuinka moni jättää jonkun asian kertomatta Facessa koska se ei ehkä kuulosta muiden mielestä hauskalta ? Joudun myöntämään, että joskus on näinkin käynyt.  Toteutan kyllä asioita jotka on mun mielestä hauskoja tai mulle tärkeitä mutta en kaikkea kyllä Facessa kuuluta. 

7. Jokainen päivä on uusi mahdollisuus. 

Tämä pitäisi tatuoida niin muistaisin sen. Varsinkin nyt laihduttaessa tuppaa ajattelemaan, että seuraavakin päivä on pilalla kun tänään söin kakkua. Pitäisi vain ajatella, että huomenna on uusi mahdollisuus olla herkutta ja silloin mä myös pidän sen lupauksen. 



8. Pyri ajattelemaan ihmisistä hyvää. Paitsi ruuhkassa.

Täytyy myöntää, että tämä kohta tökkii minussa ehkä eniten. Pyrin joo ajattelemaan, että kaikissa meissä ihmisissä on jotain hyvää, pakko olla.  Joissakin sitä vain on enemmän ja toisissa vähemmän.:)

9. Murehtiminen on yhtä turhaa kuin varpaankynsien lakkaaminen talvella.

Mä olen oikea murehtimisen kuningatar. Ei ole asiaa mitä mä en murehtisi. Nykyään osaan jo ottaa vähän lunkimmin mutta joskus joka asia aiheutti kamalan stressin.

10. Muista, että kaikesta huolimatta elämä on suuri ja ihana seikkailu, jonka parhaat hetket 
ovat vielä edessä. 

Mitäs tykkäsitte? Pystyttekö samaistumaan joka kohtaan? :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti