perjantai 8. elokuuta 2014

Kesän paras ostos

Olen täällä blogissakin hehkuttanut maximekkojen ihanuutta. Voiko helpompaa olla kuin pukea maximekko ja höysteeksi kivoja asusteita?  Asusteita vaihtamalla saa hyvinkin nopeasti vaihdettua arkilookin bileisiin sopivaksi.  Tilasin Nelly.comista kukallisen mekon josta ensimmäinen ajatus oli, että näyttää ihan mummon kalsarikuviolta.:D No joo, alku shokista selvittyäni tykästyin kuosiin. Ei se ollutkaan niin paha kuin mitä alkuun näytti. Esikoinen kehui äidin mekkoa kauniiksi kun siinä on kukkasia.




Mekko näyttää ehkäpä raskaalta mutta on itseasiassa kivaa kangasta. Ei liian hiostava eikä yhtään raskas päällä. Olen käyttänyt mekkoa paljon nyt loppu kesästä kun sen vihdoinkin sain. Useimmiten olen yhdistänyt asuun isot korvikset ja paljon rannekoruja. Kaikkein parasta mekossa on se, että on juuri sopivan mittainen matalien kenkien kanssa. Mä oon aika lyhyt ja kun aina ennen olen joutunut ostamaan koon 42 mekkoja niin ne on olleet myös hirmu pitkiä. Harmittavaista! Ei viitsisi millään käyttää korkkareita kesäkuumalla ja muutenkin arjessa oon laiska käyttämään korkkareita.





Kesällä kuuluu olla kukallista, tyttömäistä, pastellinsävystä ja mun mekkohan on kaikkea muuta kuin edellä mainittuja. Onhan siinä sentään kukkia tosin mustalla pohjalla.:D Haluaisin ehkä vieläkin kesäisemmän maximekon mutta en ole löytänyt mistään sopivan hintaista ja olkaimetonta. Jos joku on nähnyt niin vinkatkaa. :)

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti