sunnuntai 10. elokuuta 2014

Ensimmäinen viikko dieettiä takana

Kylläpä on hermo ollut kireellä tämän viikon kun ei ole saanut sokeria. Yllättävän nopeasti kuitenkin makeanhimo meni ohi ja töissäkin on herkut jääneet muille.  Pahinta on mun mielestä se, että ottaa vaan yhden karkin koska se ei tosiaan jää siihen,ainakaan  mun tapauksessa. Vedän kyllä sitten niin kauan niitä karkkeja kunnes pussissa tulee pohja vastaan.  Useimmiten vielä se makeanhimo jää vielä päälle ja kotonakin on pakko saada lisää makeaa. Kun vaan on nyt malttanut olla ilman makeaa niin ei tee edes mieli. Hyvä mä!


Ruokavalio on pysynyt ohjeen mukaisena. Yhtenä päivänä jouduin syömään jäätelöä. Kävimme mieheni vanhempien luona kylässä ja siellä oli lautasella valmiina pala jäätelöä kaikille. Ei siinä voi sanoa etten syö kun joku on kaiken laittanut valmiiksi. Muut herkut jätin kyllä muille.:)

Liikkumisen ilo ja motivaatio on taas huipussaan niin kuin aina näin alussa. Kolme kertaa piti käydä tällä viikolla urheilemassa mutta olenpas käynyt viisi kertaa.  Kävin tänään kävelyllä koska oli hermo niin kireellä ja jotain piti päästä tekemään niin, että lapsi on mukana. Elixiassa lapsiparkki on sunnuntaisin kiinni mikä on mun mielestä ihan surkee juttu.  Jokatapauksessa kävin puolen tunnin kävelyllä ja koko ajan olisi tehnyt mieli vetää juoksua.  Spotifysta tuli reipasta menomusaa ja jalat vaan olisivat halunneet kovemmin. Samppa nukahti loppu matkasta vaunuihin joten olisin voinut vetää pidemmänkin lenkin. Pelkäsin vain, että hän ei jaksa istua pitkään joten siksi en alunperin lähtenyt pidemmälle.:D


Treenit viikko 1

Maanantaina Sali ( hauis, ojentajat, rinta, vatsa, selkä)
Tiistaina juoksu 47 minuuttia 7 km
Keskiviikkona lepo
Torstaina sali( hauis, rinta, selkä, vatsa, jalat)
Perjantaina lepo
Lauantaina juoksu 1h 16min 11km
Sunnuntaina kävely vaunujen kanssa 33minuuttia 3,6km

Mikä parasta paino alkaa nyt KUTOSELLA. Vielä sata grammaa pois niin bmi on normaali. Ihan huikee fiilis. :) Tätä ei pysty sanoin edes kuvaamaan kuinka hyvältä tuntuu.



Tällä viikolla olen pystynyt pitämään pääni. Näinhän sen kuuluukin mennä jos on laihiksella. Eikö niin? Ensimmäinen viikko onnistui mutta vielä olisi 12 jäljellä. :D  Mitäs ennustatte, onnistunko vai olenko ikuisesti luuseri liikakiloineen? Mä uskon pystyväni tähän. Tsempatkaa mua jos näyttää siltä, että olen luovuttamassa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti