perjantai 7. marraskuuta 2014

Hullujen hommaa- 5h ultrajuoksu

Huomenna on vuorossa 5h ultrajuoksu. Pari viikkoa sitten osallistuin 4h miniultraan josta voi lukea täältä. Mun mielestä on älyttömän mukavaa,että Vauhtisammakko järjestää näitä. Ei mun tulisi oikeesti ikinä lähdettyä moiselle lenkille.

Tällä kertaa mä olen varustautunut kunnolla ruokapuolen kanssa ja reppuun sujahtaa paljon energiageeliä, -juomaa, -pastilleja ja banaania sekä rusinoita. Tän lenkin tahdon juosta ilman vatsaa jolla on taukoamatta nälkä. Vettä sekä urheilujuomaa otan enemmän kuin viimeksi. Viime kerralla mulla oli vain yksi pullo joten join hyvin vähän mistä varmasti johtui mun huono olo viiem lenkin jälkeen. Nyt viisastuneena juon enemmän ja käyn sitten useammin puskapissalla jos on pakko.



Tänään siis lepää,tankkaan ja nautin löhöilypäivästä kotona pakon sanelemana. Mies lähti aamulla mun autolla töihin koska hänen autossa on kesärenkaat ja ulkona on täysi talvi.


Susanna
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti