perjantai 14. marraskuuta 2014

Uudet juoksukengät

Ehkä joku jo näkikin Instagramin puolella, että mä olen ostanut uudet juoksukengät.  Ja jos joku ei vielä seuraa mua instan puolella niin löydyn sieltä Suspa83 nimen takaata. :)


Get fit, stay healthy blogia kirjoittava Aino jaksaa aina hehkuttaa paljasjalkakenkiä. Kuinka sattumalta kävikin niin hyvä tuuri,että Top sportissa oli muutamat jäljellä olevat Nike free og br:t -50%.  Aluksi katsoin vain ohimennen pöydällä olevia kenkiä mutta kun tarkemmin niitä katsoin niin siellä oli mun kokoiset jäljellä. Jihuu!! Sovitettuani niitä mä lampsisin kassalle. Mä olin niin iloinen mun löydöstäni, että soitin heti miehelle. :)

Katsokaas nyt näitä. Niin kevyet. Niin kauniit. Samaa väriä kuin mun toiset juoksukengät. Mä oon ihan inlööv. Nyt mä vain odotan,että pääsisin testaamaan uusia kenkiä.:)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti