keskiviikko 5. marraskuuta 2014

Super onnellinen




Tämä mun lomaviikko on alkanut ihan älyttömän hyvin. Kerrankin tuntuu, että onni suosii muakin. Toivottavasti onni suosii vielä ensi viikollakin sillä silloin vasta jännät paikat on tiedossa. Mä nimittäin sain kutsun työhaastatteluun. Niin hienoa. Laitoin viime viikon torstaina hakemuksen ja eilen soitettiin ja pyydettiin haastatteluun. Mä olen ihan täpinöissäni. Nyt on nimittäin kyseessä sellainen työpaikka mikä kiinnostaa mua todella paljon. Saisin työnkuvaan ihan merkittävää vaihtelua.

Toinen päivän hyvä asia on se, että kävin ambulanssihommia varten suorittamassa yhden tentin joka 99% meni läpi. Mä oon niin happy. Pienistä asioista oon iloinen mutta nämä ovat tehneet mun viikosta ihan loistavan.

Olen myös ehtinyt nähdä kavereita ja äitini kanssa käytiin ostoksilla. Ihanaa viettää laatuaikaa oman äidin kanssa kahdestaan. :) Löysin paidan tulevaan työhaastatteluun joten enää puuttuu kengät. Mulla ei oikein ole tällä hetkellä mitään järkeviä kenkiä. Pelkästään tasapohjaisia tennareita tai todella
korkeakorkoisia kenkiä. Niistä vaihtoehdoista ei nyt kumpikaan sovellu työhaastatteluun.

Huomenna menen melkein parin vuoden tauon jälkeen laitattamaan kynnet kuntoon.  Mun mielestä naisellisuus nousee samantien 100% kun on kynnet ja ripset kunnossa.  Kovin pitkiä en työn takia voi laittaa mutta lyhyet laitettiin on kauniimmat kun ihan naturellit eri pituiset.

Mä oon mennyt koko viikon kuin mikäkin päätön kana a paikasta b paikkaan mutta se ei ole vienyt pois mun onnellista olotilaa. Mä leijun pilvissä. Tällä hetkellä katselen kaikkea vaaleanpunaisten lasien läpi. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti