tiistai 4. marraskuuta 2014

Kuntosalihoroskooppi

Kalat (19. helmikuuta – 20. maaliskuuta)
Kalat ovat spontaaneja ja ailahtelevia persoonia ja heidän treenaamisensa on kaikkea muuta kuin rutiininomaista. Kalat treenaavat milloin heitä huvittaa, eikä varsinaista aikataulua ole määritelty. Kalat eivät tahdo sitoutua liikaa tietynlaiseen treenaamiseen ja pyrkivät pitämään ohjelmansa monipuolisena. Intuitiiviset kalat usein treenaavat mielialansa mukaan, mikäli kala on masentunut saattaa hän joko purkaa kaiken treenaamiseen tai jättää sen kokonaan väliin.

Bongasin Facebookista jonkun kaverin linkittäneen kuntosalihoroskoopin. Uteliaana oli pakko mennä katsomaan miltä se oma horoskooppi näyttää ja voi vitsit mitkä naurut sain. Olen horoskoopiltani kalat ja horoskooppi oli kyllä niin totta joka sana. Olisi voinut luulla, että olen itse kirjoittanut sen. Olen hyvin spontaani ja mieheni sitä useimmiten kiroaa kun en mieti mitään vaan teen päätökset aina heti. Hyvä esimerkki tästä on se, että useimmiten kun iskee autokuume niin kävelen autokauppaan ja vaihdan siltä istumalta auton. En kierrä muita autokauppoja vaan ostan sen ensimmäisen mikä miellyttää silmää ja rahapussia. 

Mä kuulun juuri siihen porukkaan joka haluaisi treenata kaikkea. Mulle ei riitä juoksu tai sali vaan haluan tehdä niitä sekä käydä uimassa ja ryhmäliikunnassa. Haluaisin myös ostaa pyörän ja kickbiken mutta ei tosiaan ole aikaa tehdä kaikkea. Mä en osaa tehdä vain yhtä asiaa kerralla ja sen huomaa muissakin asioissa kun treenaamisessa. Mulla on monesti kotona telkkari päällä, viikkailen pyykkejä, teen ruokaa tai olen netissä samaan aikaan. Useimmiten kaikkea ehdin tehdä hetken ja kestää jonkin aikaa ennen kuin saan yhdenkin asian valmiiksi. 

Treenaaminen on hyvin paljon kiinni mun fiiliksestä. Jos ottaa päähän menen juoksemaan ha juoksen todella kovaa. Jos on hyvä fiilis niin menen juoksemaan mutta ehkä vähän rennommalla otteella. Salilla tulee laitettua painoja enemmän ja musat korville kun on huono päivä. Silloin haluaa vetäytyä omaan kuplaan. Sitten kun masentaa ja on muuten vain huono olo niin pyydän kaveria kävelylle. Silloin tulee parempi mieli kun saa jutella ehkäpä ihan muista asioista tai purkaa mieltä askarruttavia asioita kaverille.  On ollut aikakausia jolloin olen jäänyt sohvalle makoilemaan herkkujen kera mieluummin kuin lähtenyt treenaamaan. Nyt olen oppinut, että siitä tulee vain entistä huonompi olo joten mieluummin lähtee ulos lenkille. 

Täältä voit käydä lukemassa oman kuntosalihoroskoopin. Oliko sun horoskooppi paikkaansa pitävä  vai ihan puppua? :)



Kuva



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti