torstai 13. marraskuuta 2014

Mitä kuuluu lomalaiselle?



Miehen sanoja lainatakseni " Onneksi sulla alkaa kohta työt,että pääset lepäämään". Täytyy todeta,että kyllä hän on oikeassa. Mä olen juossut pää kolmantena jalkana kohta kaksi viikkoa. Yhden päivän olen viettänyt kokonaan kotona mutta muuten on ohjelmaa riittänyt.

Mikä on upeinta ollut lomalla niin se,että mä oon nähnyt kavereita. <3 br="">Toinenkin tavoite on  täyttynyt. Nimittäin mä olen käynyt treenaamassa koko loman aikana. Viime viikolla vain pari kertaa mutta sitäkin rankempia ja tällä viikolla tulee 5 treeniä täyteen. Olen käynyt juoksemassa ja salilla. Haaveena oli,että olisi ehtinyt uimaankin joku päivä mutta eipä ole ehtinyt. Jos sen uimisen sitten ottaa ensi vuonna tavoitteeksi.

Habaa on käyty kasvattamassa.:)

Kotona en ole saanut mitään niitä asioita tehtyä joita mun piti sitten lomalla tehdä. En ole tehnyt suursiivousta. Enkä siivonnut vaatekaappeja. En järjestänyt astiakaappeja saati kuivatavarakaappeja. Sitä vastoin mä olen kokkaillut, shoppaillut ja kirjoitellut blogiani. Eiköhän nämäkin asiat ole ihan sallittujen listalla lomalla. :)   Kerrankin on ollut aikaa kirjoitella blogia vaikka heti aamusta kahvikupin ääressä samalla katsellen mitä Facebookin puolella on tapahtunut illan ja yön aikana.

Mä olen nauttinut kuta kuinkin joka aamu kahvin ja aamiaisen rauhassa. Mua ei ole haitannut se,että en saa nukkua pitkään aamuisin vaan joka arkipäivä herään 6.45 laittamaan muksuja kuntoon. Mä olen ollut niin tyytyväinen jo siihen, että saan tehdässä aamiaista. Viikonloppuisin kun ei oikeasti ole aikaa miettiä mitäs tänään syötäisiin vaan ratkaisu on yleensä se helpoin ja nopein mitä keksii.

Se täytyy kyllä myöntää,ettei mulla kyllä ole yhtään levännyt olo. Mä oon väsynyt jatkuvasta menemisestä ja on ollut stressaavia juttuja viime viikkojen aikana. En mysökään osaa vaan olla. Sen yhden perjantain kun olin kotona niin miettisin,että mitä tekisi. Mä nautin kiireestä vaikka samalla se aiheuttaa stressiä.  Mää oon outo.I know! :D 

Ensi viikolla sitten tämäkin lomalainen joutuu palamaan työelämään. Onneksi jäi lomapäiviä vielä käyttämättä niin voi alkaa miettimään milloin pitäisi seuraavaksi lomaa.:)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti